Friday 9 April 2010

saYa bahagiA sanGat2!! alhamdulillah



assalamualaikum wbt

bismilllahirrahmanirrahim..
dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah
lagi
Maha Penyayang


tiada Tuhan melainkan ALLAH
dan
Rasulullah SAW itu pesuruh ALLAH

♥ ♥ ♥ ♥


alhamdulillah

semalam adalah hari yang sangat2 membahagiakan untuk ku

terima kasih ya ALLAH

Engkau kurniakan aku kebahagiaan terindah dalam hidupku sepanjang di surrey

aku bahagia yang teramat2....

nak tahu kenapa??

tungggu.........

nanti cerita...

now kena away

ada program sat....

sayang kamu semua


bahagianya hidupku.....

wahh tak sabar2 nak share dengan korang

tapi tak sempat

nak keluar jap

before dat

nak gi ambil baju kat laundrette

nanti erk saya cerita


tunggu...........


♥ ♥ ♥ ♥


doakan hari ini saya bahagia juga ye?

:)


♥ ♥ ♥ ♥


ok la kawan-kawan

masa amat-amatlah mencemburui kita

saya away dulu taw?

p/s: masa di atas bukan masa sebenar sekarang

now 1119am :)


♥ ♥ ♥ ♥

ok la

till next time

salam sayang

ukhti mu

syairah



♥ ♥ ♥ ♥