Wednesday 7 April 2010

i miss them!!!

assalamualaikum wbt

bismilllahirrahmanirrahim..
dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah
lagi
Maha Penyayang


tiada Tuhan melainkan ALLAH
dan
Rasulullah SAW itu pesuruh ALLAH

♥ ♥ ♥ ♥




"misz u pi**ng" -adek-

"bile mung nak balik?" -ramai-

"bakpe lame doh dop tepon mok?" -wani-

"sekrah mung sehat dop?" -ramai-

"ehh kol la..mok nak cakap" -wani-

"ehhh bakpe suare gitu...macam ketor je..sejuk sangat ke?" -ayh-

"balik bile? dang ar mung balik pose, raye sini op?" -abg long-

"dh guane cite?beli dop agi tiket kapal trbang?" -kakak-

"ehhh mg nk balik ke??bile??dh taw nk balik, jgn balik tgn 0" -abg-

"dop jadi kot nak gi umrah tahun ni, takut dop dang lok mk mung jupe mg"
-abg ki-

"ade gangguan lagi k dinung sekrah?mk doa sokmo mg molek2...lame mg dop tepon, bimbang gop mok" -mok

"huhhh gi jalan sokmo...jimat la gop" -ayoh-

"smyg dop agi?mkn dop??ngaji dop quran?" - mok, che ngoh


n byk lagi...

♥ ♥ ♥ ♥

kawan2 pun byk
huhu

alamakkk...

rindu nye

tengok mereka semua bahagia

tanpa aku...

aku tumpang bahagia

aku ingin melihat senyuman di raut wajah mereka

aku bingung

kenapa di sini aku seolah2 tidak berteman

hatiku seringkali bertanya

apa salah diri ini

hurmm...


takpe la

kat mesia dulu

aku ramai kawan

kat sini pun

mereka nampak aku tertawa girang

mereka melihat senyuman tidak pernah lekang di wajahku yang polos ini

telinga ini seringkali dibisikkan kata-kata yang mengguris hatiku

"syairah kan memang camtu...banyak cakap"

"syairah tak leh stop cakap"

"cakap banyak"



♥ ♥ ♥ ♥

sahabat2 ku


pernah kah engkau mendalami isi hati aku?

aku bergelak ketawa kerana aku sunyi

aku sunyi keseorangan di sini

aku ingin menyertai kalian semua

menjelajah bumi uk atau mana-mana sahaja

namun...

mungkin aku bukan sahabat yang baik

aku keseorangan

duit dalam bank habis kerana makan, top up kol malaysia sahaja

setiap2 hari terpaksa kacau orang2 malaysia

kerana

aku sunyi di sini

aku sunyi sangat2


kenapa aku sering disisihkan

sedangkan

aku akui aku punyai banyak kelemahan diri

aku cuba untuk menutupi perasaan hiba ku di depan semua

seolah-olah aku telah set kan auto mode pada senyuman ku

akan terus tersenyum dan bahagia bila ada teman

bila berada dengan kawan-kawan

kerana itu

aku sangat menyayangi

malah

mencintai sahabat2 ku

kerana

aku tidak mahu sesiapa sahaja merasai perasaanku

keseorangan

kerana hidup tidak akan bahagia

jika kita bersendirian


♥ ♥ ♥ ♥

sahabat-sahabatku

aku sayang kalian semua


sayang sangat-sangat

plz....

fahamilah

jiwa kecil ini sedang merayu-rayu untuk disayangi oleh teman-temannya jua



wallahua'lam

mode: emo