Thursday 11 February 2010

utkmu; adekku..


salam wbt..

kali ni
luahan berbentuk peribadi cket
adekku...
rupanya banyak rahsia tersimpan
di antara kita..
bukan ku sengajakan ia nya berlaku
sedangkan aku tak bisa utk melafazkan dengan kata2
tidak bisa menzahirkan dengan perbuatan
namun
adekku
sungguh..
hati ini menyayangi mu..

♥ ♥ ♥ ♥

sume org napok aku ni ego kan?
siap bet lagi aku takkan nanges wktu nak fly tu
yupp
korang menang
aku tak nanges
betul kah?
ataupun sekadar drama je?
huhu
aku nanges wani..
aku nanges sorang2
aku sedih gak rupenya
korang sume
cop aku ni hati batu
tp
think positive
at least mk ayh tak yah bimbang kat aku
aku kuat di mate korang kan?
:)

♥ ♥ ♥ ♥

tp
sebenarnya..
aku takut...
aku takut jika egoku
mmbuatkan aku mnyesal seumur hidup..
dulu..
waktu wani sakit
mung tahu dop betapa aku takutnya kehilangan mu
setiap kali
wani demam..
wani tahu dop betapa
semua orang dalam famili kita
takut sangat2
tiap2 kali!!!

♥ ♥ ♥ ♥

wani..
wani mesti banyak kali terasa dgn kakak wani sorg ni op?
tp..
thanks
kerana masih sudi menyayangi diri ku...
thanks kerana masih percaya akan diri ini
thanks kerana kita sudah makin dekat
thanks jugak kerana kita dah tak malu2 utk ckp syg..
mintak maaf 4 everything
since kita jauh...
ALLAH selalu bg kita kebahagiaan
mg rindu tp tanak ngaku
pastu bile kol msti bnyak bde remeh2 kite cite
padahal
selama ini..
kita takkan ckp byk pun..

♥ ♥ ♥ ♥

wani..
aku tersentuh sgt
waktu ko ajukan
soalan itu kepada ku
"rah, dulu mase mung umo ala2 aku,
mung dop penoh pun cite hal2 peribadi
mung kat aku op?"
"bakpe??mung dop caye aku erk?"

♥ ♥ ♥ ♥

wani..
aku siyes terkedu waktu tu
and
sampai sekarang
kata2 tu terngiang2 di telinga ni
berlegar2 di otak ini
wani..
maafkan aku
aku tak berniat macam tu
mungkin memang perangai aku
jenis secretive..
jenis tak pandai bergaul
mungkin sebab dr kecik
hidup aku cume dgn buku, cuku cite
n budak2
aku kadang2 cite ape2 kat
budak2 kecik tu
sebab tu aku rapat ngn dorg
sbb aku suke bcakap ngn dorang
sbb..
aku segan nak cakap ngan org laen
sebab
kalu ngn budak2 kecik
aku leh nanges...
aku leh cite sume bde
and..
aku ingat lagi alif tanya aku
"kk sekrah bakpe nanges?"
then
aku senyum
"mane ade.."

♥ ♥ ♥ ♥


takpe erk wani
lepas ni..
aku akan share cite dgn mung
janji
inshaALLAH
sebab
aku dah mnyesal
nyesal sgt2
bile mg tanye aku soalan tu
sedangkan
aku tak berniat pun nak wat camtu
mungkin
ni sebab kite perangai laen2..
mg sebijik macam mk
tp kadang2 musam gop
aku kalu nk gurau2 msti kena maroh
so..
ak xbrani..
so aku senyap je la
masing2
ade slh silap
tp..
aku tanak nyesal lagi
akan aku zahirkan syg kite lepas ni
haha
walaupun
mung akan cakap
"geli ahhh"
"cukup2""
haha
sokmo aku try gtu
last2...
mung sokmo kate gtu
tp..
aku tahu
mg tahu gop aku syg mg
sbb tu..
mg tulis blog tu
yg mg syg aku
walaupun ak kadang2
macam gorilla
hihi...
yeahh
gorilla yg nak dibelai2 taw?
luv u syg...
wani cakap nak gi mesir,.
sweeett
simpan la impian itu
kerana..
impianmu sgt murni
luv u..

♥ ♥ ♥ ♥


~kakakmu~

♥ ♥ ♥ ♥


~gorilla yg menyayangimyu~
im a beautiful gorilla indeed hihi
kerana...
mcm mg kate dulu
org ckp muke kite same
so
kalu mung comey..aku comey gak
org cakap kite twin
n..
kadang2 orang ckp mg akak aku
kenapa?
kerana perangai mg lg matang
;)

♥ ♥ ♥ ♥

ok la gorilla nak tido dulu
esok gorilla ade lab kul 10am
hihi
gorilla nk tdo lu..
salam sayang dr gorilla
utk famili2 manusiaku di
jalan sultan mahmud
kuala terengganu
terengganu
malaysia

♥ ♥ ♥ ♥


wassalam
-the END-