Friday 29 January 2010

happY birthdaY my deAr..luV u sgt2...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

salam wbt..

subhanallah...
30januari 2010 dah muncul...

21 tahun lepas ade seorang baby yg sgt2 comeyl dilahirkan ke muka bumi ni...

ari ni ulang tahun bday my very best fren....
ainun waheedah ahmad
sy sayang die sangat2
even sy dop pernoh cakap pn kat die
bukan sebab ape...
tp malu arhhh
tp ari ni
sy xmboh malu2 dh
sbb sy takut sy xsmpat nk gtaw die len kali


♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ainun waheedah ahmad
** Penerima Anugerah Santun Fuiyo09**
saya sayang kamu sangat2
sayang kamu da most
kamu la sahabat tbaek sy di cempaka until now


ainun waheedah ahmad

saya nok tengok kamu bjaye di dunie n akhirat sy suke tgok kamu btudung cHantekkk sgt2 sy pun jelez tgok kechanteKan tu tp sy sUker sgt2!!! awak syg sy jugak kan?? tp i saw ur comment dgn hui pin u r looking 4 my wish as well as jin2+koe kan? u thought like we r forgetting u huh?? NEVA!!! it will neva happens inshaALLAH tu janji aku ainun... selagi aku mampu pertahankan janji tu ko la sahabat terbaek aku

ak sayang ko semalam, ari ni, esok, +4evA

LUV U MY DEAR...

*btw sowii aku curik pic sopan2 ko ni kt fb ;)